Friday, October 23, 2009

Test 1/2

Test tadi....

Aku tak tau kenapa. Tapi aku berpuas hati. Nak kata aku dapat jawab. Mungkin semua dah tahu memang aku tak dapat. Tapi, deria aku yang ke 7.5 mengatakan semuanya berjalan dengan lancar.

Ada sedikit kekecewaan sebenarnya. Tak. Kecelakaan yang berganda to be exact.

Ada sesetengah student yang dah tau soalan. Direct soalan kuar. Bukan takat tau circuit apa yang masuk, tapi siap tahu macamana rupa bentuk circuit tu skali. Siot betul. Aku rasa nak sumpah kat dieorang.

Bukan nak sumpah sebab dieorang menipu. Dieorang nak menipu, dieorang punya pasal. Takde kaitan dengan aku.

Aku nak sumpah. Sebab dieorang tak share dengan aku. Katandang* (refer kat bawah)..



Cubaan meniru?



Kali ni aku terus terang, aku meniru.

Sumpah, aku tak ingat jawapan kepada soalan tu. Bukan tak ingat, tapi tak tahu dengan tepat. Dan kalau aku tak jawab soalan tu, ianya akan memberi efek kepada semua jawapan aku di atas kertas tu. Begitulah bahayanya soalan tu.

Soalan tu senang. Tapi aku tak dapat jawab. Aku agak menyesal la jugak. Tapi mujurlah aku dapat meniru dengan jayanya.



Soalan tu berbunyi..





"Lecturer's Name: .........."





Aku tahu name manja die je. Kang aku tulis name manja, lain plak jadinye...

*Katandang - Merujuk kepada dialek orang Terengganu di celah-celah daerah Manir. Biasa diungkapkan bila-bila masa dieorang nak guna. Maksudnya? Aku sendiri tak tahu.

No comments: