Sunday, October 4, 2009

Coretan Baru

Ada orang cakap, perubahan diri tu penting.

Jadi, aku tengok kat diri aku. Tapi aku tak nampak kat mane aku nak ubah diri aku. Penampilan? Oh no no.. Aku suka dengan diri aku sekarang. Aku takkan sesekali merubah penampilan aku menjadi orang lain. Nak ubah style ape lagi.


"Style Pak Cik Din Ujang"

Ujar sahabatku.

"Kepala Hotak ko"..

Segera aku membalas. Hanya itu jawapan yang setimpal dengan cadangan itu.

Jadi, disebabkan aku tidak ingin merubah diri aku. Aku perlu mencari alternative lain bak kate omputih.

"Alternatif pekebendenye"

Sampuk satu suara....


Aku diam. Diam tanpa sebarang kata.

"HAh! Aku dah Tau!!Aku tauuuu~"

Akhirnya..aku berjaya membuat satu perubahan. Tak perlu aku jelaskan. Kalau korang tak perasan, maknanye anda telah kehilangan nikmat menjadi seorang manusia.

Apa-ape pun..Sebelum aku mengakhiri entri yang terakhir ini..

Ingin aku jelaskan mengapa aku tidak menghapdet blog ni utk sekian lama..

Sebenarnya

.
.
.
.
.
.
.


www.photoshopcreation.com

.
..
...




Itulah penyebabnye..

Silakan datang..
Silakan komen..


Gambar Random..

"Hi, saya binatang...Awak?"


2 comments:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

hai,saya pun binatang jugak.






ujar patung katak yang tengah sama-sama duduk mengadap laptop.ehe.
patutlah lama tak update,ingatkan dah kawen,ahaha :)

eyemeroll said...

macamane katak bleh ngadap laptop skali tuh..

owh..kawen..
nnti dh kawen lagi banyak update kot..

eh..sape yang nak kawin ni?