Wednesday, October 28, 2009

MAHU KAYA?



PERINGATAN : INI BUKANLAH IKLAN SEBENAR

ANDA KEHABISAN DUIT?!


PERLUKAN DUIT SEGERA?


Jangan Bimbang!

KAMI ADA JALAN PENYELESAIANNYA!!

Cerita SUSU ANAK :

"Macamana ni bang, susu anak kita dah habis. Duit dapur yang abang bagi minggu lepas pun dah habis. Saya buat pergi beli baju baru. Dah lame saya mengidam tau. Ni ada sepasang lagi tak beli ni. Kasi la duit bang...Kang saya ceraikan abang baru tau."

Cerita HUTANG :

"Hutang kita dah keliling pinggang ni bang. Tak cukup pinggang abang, pinggang saya pun dah penuh jugak..... Saya tak kisah. Tapi sebelum abang meninggal, pastikan abang bayar habis dulu ea. Senang sket saya nak cari laki baru"


ANDA MEMPUNYAI MASALAH DIATAS?

JIKA YA!

ANDA DIJEMPUT MENYERTAI MAJLIS PENERANGAN KAMI!!


JANA WANG RM 5000 dalam masa 3 HARI!!!!



"Hebat benor!" Ujar Muniapathy Sanagaram Sinigula A/L Raju


Pasti anda pernah melihat iklan seperti ini. Sure pernah.


Begitu tertarik sekali bukan?


Sampai ada yang bila tengok iklan ni, siap plan nak berenti kerja. Nak buat full time. RM5000 dalam masa 3 hari. Pergh. Tak lame lagi aku lagi kaya dari Tony Fernandez.! Eiii!~~Beznye.

Sampai begitu sekali.


Tapi..


Tau tak kenapa top 10 orang paling kaya di Malaysia hanya ada 1 orang Melayu?










Sebab iklan di atas.





Asyik nak cari jalan mudah. Nak kaya cepat.
Sampai lupakan prinsip dan hukum dunia.


*Tapi kalau anda bermurah hati, anda dijemput mengklik iklan di belog ini. Jasamu amat dikenang.

2 comments:

macha_sezs said...

rasa2 ko, orang melayu yang sorang tu mungkin tak pengasas skim ni?


tu sebab dia sorang je yang kaya.

eyemeroll said...

Haha..
aku no komen..

Mungkin la kot..
sebab yang pengasas memang gile tahap gaban..