Sunday, September 12, 2010

Silence Reader

Kadang-kadang aku rasa blog aku unik.

Sebab apa?

Sebab blog aku ni lain dari yang lain. Dia punya pesen tu unik sikit. Lain macam. Tak macam blog orang lain. (Bab yang blog aku ni tak sehebat blog orang lain tu kita letak kat tepi dulu yer.)

Aku ada akaun nuffnang. Dan nuffnang ni pekerja yang setia bagi aku. Sistem dia memang terbaek. Dari dulu, sistem nuffnang la yang buatkan aku terus-terusan dan akan terus menulis.

Walaupun kadang-kadang idea aku lari entah kemana, kering entah mengapa, aku tetap teruskan menulis dengan penuh iktikad dan wawasan. Ya, walaupun aku mencarut entah apa-apa. Aku seorang penulis yang berwawasan.

Sebab aku aku kait dengan nuffnang ni?

Sebab kalau tengok secara fizikal, blog aku ni takde orang komen pun. Blog mencarut yang lapuk macam ni, susah sikit nak dapat penyokong setia. Aku tak sehebat blogger-blogger legend macam puak sokernet, sol-jah dan sebagainya. Apatah lagi blog puak-puak politik. Blog aku ni tak beragenda ye. Tak main politik sempit nih.

Tapi dengan adanya nuffnang, aku tau. Masih ada kaum-kaum yang melawat blog aku. Masih ada mereka yang sudi menyinggah walaupun tak dihidang dengan kopi, kuih raya, duit raya dan sekaum dengannya. Itulah uniknya blog aku.

Jadi. Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin buat silence reader yang setia.

p/s - pehal tetiba aku macam terharu neh.

9 comments:

macha_sezs said...

ye lah ye lah aku komennnnn.

hahaha.

eyemeroll said...

ho. ni la.
nak kena buat entri dulu baru nak komen.

kah3x.

eik`S noName said...

kah3.,..meraih simpati ke???

asf said...

ahahahahahaa....

eyemeroll said...

@ eik - style baru neh.
@ amad - oh. suka ye anda.

ezzat hachiko said...

haha. silence reader is our strength. ;)

eyemeroll said...

@ ty - heh. betul. betul!

iyliaH said...

haha!u ni mcm extraordinary person!

eyemeroll said...

extra? apa yang extra tuh..hahaks.