Tuesday, June 29, 2010

Twitter

Sebelum balik Shah Alam, macam biasa, laptop perlu dipersiapkan segala.

Cerita yang belum download, cepat-cepat download.
Manga pun sama. Penting nih. Lagi penting dari nota study.

Laptop pun cepat-cepat aku perkemaskan. Mana-mana fail yang terabur aku susun teratur. Kasi nampak bertamadun. Delete mana-mana file yang tak berguna. Cuba kosongkan hard-disk sebesar mungkin. "Appearance" tak lupa aku kasi touch-up. Biar nampak kemas. Penting tu.

Gambaran desktop terkini

Facebook aku perkemaskan detail. Kecuali website bisnes sendiri. Banyak sangat kerja. Mood pulak tak ada. Terpaksa tunggu balik jugak baru update.

Dan yang latest, aku nak kembali berjinak-jinak dengan twitter. Nampak macam best. Dah lama aku buat, tapi tak aktif. Bila lagi nak try benda baru kan?

Oh, ini twitter aku..

http://twitter.com/eyemeroll

Sekian~

2 comments:

AngahSayang2314 said...

selamat joint twitter hehehe

ezzat hachiko said...

wakakaka! plz do comment me!!ngee.btw, ak x paham about the things about my blog..