Saturday, June 26, 2010

Spain VS Chille

Straight to the point sangat afdhal untuk entri di pagi buta.

***

1) Gol pertama sepanyol melibatkan kecacatan percaturan daripada penjaga gol Chille yang bernama Bravo yang agak tak Bravo tadi.

2) Gol kedua sepanyol adil, saksama dan puas hati bagi aku. Fine.

3) Kad merah kepada pemain Chille, Ekstrada menunjukkan kecacatan mental pengadil yang begitu ketara. Sewajarnya Subkhidin digantikan dengan pengadil cacat ini. Lebih telus dan mesra. Kejadahnya dilayangkan kad merah ketika sedang berlari-lari anak sambil mata fokus terhadap bola? Tony Cottee! Sila eksplain.

4) Gol Chille membuktikan entah apa-apa kepada team Sepanyol. Bolos ketika menentang Chille yang bermain dengan 10 orang? Lawak kurun ke berapakah ini?

5) Pada minit ke 70, Chille seakan-akan menyerah kalah. Dan Sepanyol macam faham-faham. Kedua-dua team bersepakat untuk membuat latihan passing di atas padang bagi mengakhiri perlawanan. Ini ibaratkan latihan awal menjelang perlawanan yang akan datang. Sungguh pandang ke depan!

6) Oh. Dan sebelum point ke 5 di atas, Sanchez telah dikeluarkan.
Cili Padi. Enak dimakan bersama budu

3 comments:

eik`S noName said...

doh guane dop puas ati ke???
bola itu bolat....hahaha
kaloh2 ah

Apih El Nino said...

gol chile tu reflection gerrard pique. casillas memang tak boleh buat apa-apa. camne pun spain tetap juara kumpulan kan. chile dah out. hahaha.

eyemeroll said...

Chile team belasahan..
Tapi prestasi lebih mantap dari itali dan perancis..

Nasib Chile jumpa Brazil peringkat ke2..haish..