Sunday, June 20, 2010

Update Terkini

Hari ini sudah 20 HB.

***

1) Lagi beberapa minggu cuti nak habis. Deymn. Aku macam biasa, persiapan tak ada. Dasar malas.

2) Perkembangan dunia sekeliling semakin menarik. Terutama nya bola. Sampai aku tak tahu nak sokong team mana satu. Tapi aku terpegun tengok CHILE main. Sanchez boleh ganti Messi aku syak.

3) Dah banyak jugak cerita yang aku himpun tak dapat tengok. Dengar cerita Toy Story 3 bez. Tapi Shrek pun aku belum tengok. Nanti aku nak pegi jumpa Ahmad Said, MB Terengganu. Lepuk kepala dia sikit. Bila nak letak wayang kat Terengganu nih??

4) Bisnes tak mengancam sangat. Oh. Lupa. Aku belum promote kat belog ni. Nanti aku cerita. Tak apa, ini bukan MLM. Aku tak belanja makan. Aku tak kutuk orang. Haha

5) Cuti kali ni aku memaksa diri aku buat benda yang bertemakan cinta alam. Kelmarin dulu aku pergi Pantai Bidong. Tangkap remis konon-konon nya. Padahal sibuk mandi laut. Semalam pulak aku pergi Sekayu. Air Terjun. 5 jam aku berendam. Awek kat situ pun boleh tahan jugak. Iman aku ada tak ada je semalam. Haha

6) Minggu depan aku cadang nak pergi Gambang Waterpark pulak. Ada sapa-sapa nak ikot?

7) Aku dah tak tahu nak tulis apa.

8) Aku rasa dah cukup kot.

9) Ya. Dah cukup.

10) Sekian.

Gambar harian...

5 comments:

Iman's Umi said...

Dari letak gmbr makcik kurus kering tu better letak gambar kt Pantai Bidong ke, remis ke, Sekayu ke...syok skit tgk (agaknya lah)...sian je kt makcik tu

r e n z said...

jom gampang watefak~ aku msuk 2 hb

eyemeroll said...

@ Iman - aisey..takde la plak gambar..syok sangat mandi..tak bergambar pulak..hehe

@ renz - awl ko masuk. set! jom pegi..

ezzat hachiko said...

AGAGAGA..milo usha pompuan?? pelik tuh..;p
ngeeee~ pegi lepuk cepat2! shit tol xde panggung (opss~kekasaran bahasa x di-allow kat sini an?;p)

eyemeroll said...

Aku lelaki..nape yang peliknye...haha

oh. kekasaran dialu2kan..hahaks