Friday, July 2, 2010

Tips menjadi seorang genius tegar..

Hari ini sembang genius..

***

Sebelum ni berpeluh ketiak gua cari info macamana nak jadi genius. Habis buku gua kaji. Jumpa la sikit-sikit. Tapi bila dah besar panjang, agak susah nak jadi genius. Campur pulak dengan kemalasan tahap kronik. Kira gua redha je la kepala lembap pun.

Nak dijadikan cerita, time gua tengok world cup, gua ternampak coach Jerman. Fuh. Tak tahu lah dia genius ke tak. Tapi tengok raut wajah & muka dia tu dah nampak aura genius. Logik jugak lah gua rasa. Lagipun Jerman punya mainan bukan main mantap gua tengok. Gua pun apa lagi. Memulakan sesi kaji mengaji.

Syukur, tak sia-sia kerja gua. Jumpa jugak tips Joachim Low ni..Gua syak ni tips nak jadi genius lah. Tapi tak try lagi. Takut. Patutlah tak ramai yang genius walaupun tahu cara...Tak terkata gua nak cerita..Lu orang pakat tengok sendiri lah..



Macam makan potato chips wa cakap lu. Selamber~

Nanti kalau ada sapa-sapa dah try, sila bagitau gua. Kalau betul dapat jadi genius, nanti gua fikir sekali lagi nak try ke tak..

1 comment:

myFirdaus said...

hahaha.... siot je mcm potato chips.. x ley blah r ko mirol....