Wednesday, June 16, 2010

Review Piala Dunia

Semalam game Portugal VS Ivory Coast.


Teruja benor aku nak tengok. Portugal memang team first aku.

***

Tapi lepas tengok, aku rasa bilangan peratusan aku menyumpah team Portugal lagi banyak dari peratusan Portugal pegang bola. Main macam sial.

Ronaldo sebagai pemain faveret aku dalam team Portugal menerima anugerah pemain paling celaka semalam. Boleh tahan jugak la acap kali aku sumpah seranah. Mau terkena jugak sikit kot. Main macam hape. Apekejadahnya tiap kali pegang bola jatuh? Soalan yang aku nak sangat suruh wartawan tanya beliau.

Dan, oh. Lagi satu. Aku nak jugak tanya, mana lagi lama dia praktik. Praktik dribble ke praktik drama.

Tapi tak apa. Sebagai penyokong, kita kutuk bila wajib kutuk. Tapi pada masa sama harap lah dia main macam orang lain main next game. Way to go~

No comments: