Monday, April 26, 2010

Rumusan Hari Ini

Flight lagi 1 jam setengah.

Buku baju bersepah. Baru nak bersiap segala.

Exam lusa. Tak lama lagi. Study baru separuh habis. Tak apa. Masuk akal lagi kalau aku nak push sampai gila-gila esok. Aku dah bajet. Balik. Terus study satu hari. Lepas jawab exam. Qada' tidur 2 hari.

Cukup terancang. Cemerlang sekali aku merancang.

Dah tak sabar sangat aku nak habiskan paper ni. Study tu aku dah tak heran. Yang penting kepala aku dah terbawa-bawa sangat nak honeymoon. Sebelum ni pun aku dah enjoy macam orang dah habis exam.

Dulu time study week, aku tak pernah nak merancang study hebat-hebat. Tapi sekarang, kepala aku dah cukup dengan rancangan lepas exam. Heh.

Semalam aku buat gila. Tukar tiket last minute. Kejadahnya. Mujur lah dapat jugak.

Oh. Nak masuk bab bola sikit. Aku bukan nak berlagak ke apa. Tapi kalau dah 7 berbalas 0. Tak ke hebat nama nya tuh?...

Tunggu kalau menang game lawan team big 7 minggu depan aku up entri. Kalau kalah tak up lah kot.

No comments: