Sunday, November 14, 2010

Update Cuti (1)

Semalam akhirnya aku sampai ke K. Terengganu. Drive seorang diri dari Shah Alam ke K. Terengganu direct sememangnya satu kerja gila. Mujur ada bantuan insan (secara tak langsung) yang boleh menceriakan aku. Satu lagi kerja gila sebenarnya.

Pagi tadi lepas subuh aku tak tidur. Jadual semasa 'study week' dah jadi tabiat. Susah. Pagi-pagi kat sini tak banyak sangat aktiviti yang aku buat. Cerita kat tv pun tak ada yang sedap-sedap. Jadi, aku menghabiskan masa dengan online. Satu benda yang jarang gagal menghiburkan aku.

Lagipun, aku rindu suasana pagi di sini. Suram, tenang, dan tidak terlalu banyak pencemaran. Tiada kesesakan yang pasti.

Aku tak ada sebarang perancangan lagi setakat ni. Masih tercari-cari idea untuk cuti ini. Perlukan sesuatu untuk suapan jiwa. Segala benda yang aku rancang semasa 2 3 hari yang lepas kini dah hilang dari ingatan. Kalau 2 3 hari lagi aku masih macam ni, aku rasa aku mungkin akan tak sabar tunggu sem depan.

Ok. Cukup dengan update cuti.

.
.
.

Sekarang, aku rasa aku makin gila. Ada benda yang terlalu pelik terjadi dalam diri aku. Entahlah, aku pun tak reti nak beritahu.


Sekian.

No comments: