Saturday, October 23, 2010

Life As We Know It

Bosan dengan dunia, kecewa dengan circuit, maka aku pergi melayan perasaan di TGV dekat Jusco Bukit Raya.

Konfius nak tengok cerita dengan label "sangat kelakar" atau "ketawa tak henti-henti, jadi aku pilih cerita yang tak ada label. Senang.

Tajuk : :Life as we know it.


Bagi aku cerita ni sangat padu dengan gabungan hero serta heroin yang mantap. Siapa tak kenal Katherine Heigl & Josh Duhamel? Sila angkat tangan dan sila google sekarang.

Dan lepas tengok cerita ni jugak aku rasa dia patut letak label ketawa tak henti-henti. Sumpah lawak cerita ni.

Jalan cerita yang ringkas dan simple. Romace tak melampau. Penuh dengan lawak dan ketawa. Memang tak rugi aku tak study demi cerita ni. Thumbs up.

Maaf tak dapat nak tulis panjang-panjang, masa tak mengizinkan.

rating aku bagi ; 4/5

Sekian.

No comments: