Saturday, January 1, 2011

Update Tahun Baru

Bila mercun berbunyi, mat rempit buat aksi bodoh lagi, dan polis takat tunjuk gigi, itu tandanya tahun baru muncul lagi. Jadi sempena tahun baru, aku nak cerita sikit kisah 2010 lah.

1. Akhir tahun ni aku dapat seorang te
man, yang bergelar pasangan tak sah. Dinamakan couple dalam istilah moden dan girlfriend dalam bahasa budaya kuning. Satu penutup yang cukup bermakna untuk aku.

2. Result
masih pada kadar biasa-biasa. Tak gempak, dan tak hancur. Kalau ikut graf masih menaik. Aku harap 2011 dapat mantain.

3. Hidup kat Shah Ala
m selama 1 tahun beri aku banyak pengalaman. memberikan aku masa untuk mencari nikmat hidup dan menghargai Terengganu secara khususnya.

4. Penutup 31/12 diakhiri dengan hadiah serba rare. Buat aku terkesi
ma dan hilang macho. Terimas pada anda.

Ok. Sikit aku nak ta
mbah pasal 2011.

1. Celco
m memecahkan tirai facebook aku dengan status.

-Celco
m adalah kapitalis, keling, india, singh, kaki belit, tipu, sial, anak haram, celaka dan bangang. Sekian.

Jari tengah untuk Celco
m.

2. Aku harap dapat beli benda yang aku nak beli sejak bertahun-tahun yang lepas.



Sekian update tahun baru.

1 comment:

eik`S noName said...

fcuk ah celcom...

nape mu nak beli???