Saturday, December 26, 2009

Bermulanya era yang baru

Semalam hidup aku gundah gulana.

Cair otak aku.
Ligat berfikir.
Tapi kekal buntu.


Ok. Sudahlah dengan ayat tatabahasa broken yang tinggi.


Aku tak tahu lah hidup aku sekarang serba sempurna ke tak. Tapi nak tak nak aku tetap nak melangkah kedepan. Maju setapak. Cewah. Celaka punya ayat.

Semoga keputusan aku buat ni tepat. Doakan aku tak berubah jadi cilanat. Moga-moga jauh daripada remaja remaja jahanam.

Oh. Mungkin ada yang pening. Aku malas nak cerita. Sebab tak ada orang nak kisah. Aku tahu. Tapi tadi aku buat keputusan yang ubah masa depan aku.

Maju betul zaman sekarang. Tak perlu susah-susah. Cuma dengan 1 klik, masa depan aku terus bakal berubah. Canggih gitu.



Shah Alam. Jangan kau bunuh aku.

8 comments:

Kawan said...

budak Shah Alam suda..
aku cadang tukar profile ko tuh..
xsesuai dah..

Aiman IX said...

oh jadi ko tukar ke degree la ye?

Anonymous said...

owh my friend...
kau pergi dah ya...haha..
btw,gud luk laa...

FROM:::::zamani

eyemeroll said...

@kawan-tunggu aku pegi daftar dulu..haha

@aiman-akhirnye ko mengomen juga disini..hehe..aku tukar la..kwn aku ramai pegi..

ko?hehe

@zamani-eleh.Jom skali.hehe

te0Ri putaR aLam said...

4 me uitm shah alam in memory.
wey,pndai2 la jg diri kt uitm shah alam.byk dugaan tu....
uitm dihatiku(smpai skrg patik xbole hafal lagu tu)

Aiman IX said...

ooo bes la ko ramai kawan ade... batch aku sorang pun xde yang tukar ke degree. merasa la ko merantau ke negeri orang hehe nanti bile2 mase bleh la aku melawat ko hehe

semoga berjaya! =D

eyemeroll said...

@a.putar-haha..aku siap da ajar bdk2 baru nyanyi kot lagu tu dulu..hehe

@aiman-hoh.sorang pun xde? ganas..haha..tu la..merasa la jugak kali ni..tapi byk mslh jgk ni..haha

mudah-mudahan bro..

cps.style90 said...

hahha.... gara2 satu klik tuh laa, ko mkin ke hadapan.... hahaha.... ape2 pon, congrats...