Tuesday, August 10, 2010

PC Fair

Dengan baki syiling di dalam poket dan berbekalkan iltizam yang kuat, maka pergilah aku ke pcfair hujung minggu lepas. Yakni hari ahad.

Aku punya rancangan memang mantap.. Tak main pergi pcfair dengan otaku atau geek mahupun jenis manusia yang ketagih dengan teknologi. Aku bawa teman seperjuangan yang anti-teknologi. Yang lebih taksub kepada perkara-perkara batin seperti cincin dan yang seantero dengannya. Motif aku sendiri masih belum dikenalpasti.

So, tujuan aku hanyalah satu, mencari "barang rare" yang memang "rare".

Sampai di sana. Aku senyum. Heh.

Selalu PCFair dekat tempat aku boleh kata besar sikit dari kedai runcit. Atau boleh kata sama tahaplah dengan tunas manja. Harga dia pulak takleh lawan Giant & Mydin. So, daripada aku bazir masa pergi PCFair kat tempat aku, baik aku beli barang kat mydin. Ye dok?

Tapi kat sini memang mantap. Awek promoter seperti yang dijangka. Hot. Boleh bagi tiket free ke neraka kalau tenung lama-lama. Ketaksuban aku pulak kat gadget-gadget boleh buat aku lupa yang kaki aku ada limit kilometer.

Oh. Dan barang rare yang aku maksudkan adalah headphone Audio Technica M-30. Dia punya bunyi memang mantap. Rasa macam duduk dalam speaker.

p/s- ingat nak upload gambar. Tapi tenet deym fckng slow. Lain kali lah.

3 comments:

- koroe - said...

eN.mirul suda pandei guna "the f word".sungguh xsgke.

Iman's Umi said...

hahaha...pc fair ye...last2 dok dlm speaker

eyemeroll said...

@ kero - oh. bukan aku yang taip. copy paste. kah3x

@iman umi - jangan la sampai duk dalam speakerl, ganas sangat tuh. hehe