Wednesday, February 17, 2010

Tora datang lagi dengan Ding Dang!

Header baru!

Nak kata aku bosan takde kerja, tak jugak. Berlambak kerja. Tapi sambil kerja sambil klik-klik. Tup Tup, siap satu header.

Semalaman aku cari idea. Tak datang. Dari design kompleks yang amat, hinggalah simple gila.

Kosong sangat nampak tak meriah. Kompleks sangat nampak macam tak reti nak hias. Jadi aku buat ngam-ngam ajelah. Ah. Header je kot..

Header ni pun siap masa aku tengah tengok game Champions League...Haha.

p/s- Tak sempat lagi nak hapdet betul-betul. Nanti-nanti lah ya..

6 comments:

qistina said...

rambut ala-ala ultraman

ezzati said...

100% halal???hehe

eik`S noName said...

ceh...new idea npk...haha

eyemeroll said...

@nina-bukan senang nak buat tuh..haha

@ezzati- takde unsur-unsur haram lagi setakat ni. Hehe

@eik- ada masalahkah? hehe

naderROXX said...

hahahhaha... fav snek aku mude2 dulu... hee~ :)

eyemeroll said...

ape? Tora kah? haha