Friday, February 5, 2010

Isu Ketagih Gian dan Puja

Aku baru terperasan, yang semenjak dua menjak ni, tahap ketagih aku pada internet dah sampai tahap melampau.

Laptop aku pun dah sikit lagi nak transform jadi desktop. 24 jam ON tanpa sebarang external cooler. Satu tahap yang membanggakan. Sebab kalau laptop biasa aku syak dah lama demam panas. Silap-silap sampai tahap demam denggi pun ada.

Tapi, ketagih aku pada internet tak apa. Aku boleh lepas rindu tiap-tiap hari. Walaupun internet slow macam cilanat. Aku tetap dapat online. Paling-paling tak aku boleh online guna henset.


Masalahnya,,

Sekarang ni aku ada satu lagi sindrom ketagih tahap separa kronik.



Aku...


Betul-betul gian kat kejadah ni........

.
.
.
.
.

Hai. Nama saya koko kat atas.

4 comments:

crazy_labelle said...

wah same la... ak sgt addict... kalo sehari xonline, ak bole kne serang parkinson, carik gado dgn sume org n pelbagai aktiviti merbahaya yg lain... ak xley tido selagi xn ym n lappy kne tgk ak tido..

eyemeroll said...

Ada tak ko bagi nama kat laptop ko? Hehe

deusXmachina® said...

ketagih internet tak ape bro
berguna gak
jangan ketagih seks sudah
erk888

eyemeroll said...

Oh. Saya tak sampai tahap tu lagi. Mujur...